piątek, 18 października 2013

Leone






Oto Leon - królik
rasa : angora
wiek : 9 miesięcy (?)
ubarwienie : beżowe / kawa z mlekiem
Moje słodkie maleństwo ,które pomaga mi w każdej chwili gdy jest mi ciężko i smutno .
Mimo iż króliki nie mają nawet zalążka kory mózgowej z własnej obserwacji mogę powiedzieć ,że są to wyjątkowe zwierzątka , czujące ogromne przywiązanie do swojego właściciela .
Leon jest z nami dopiero pół roku ,ale śmiało mogę powiedzieć ,że stał się najważniejszym członkiem rodzin ,do tego stopnia ,że gdy moja mama wraca z pracy nie wita się ze mną ,tylko najpierw biegnie do niego i go przytula ( wiem to smutne przegrałam w miłości z królikiem) ^^
Zbliża się weekend już jutro idziemy na FAF 2013 !
A jakie plany na weekend macie Wy  , moi drodzy ?
__________________________________________________________________________
Here's Leon - rabbit
Race: angora
Age: 9 months (?)
coloration: beige / coffee with milk
My sweet little thing that helps me at all times when it was hard and sad.
Although rabbits do not even have the nucleus of the cerebral cortex of personal observation, I can say that these are unique animals, feeling great affection for his owner.
Leon's with us only six months, but I can safely say that he has become the most important member of the family, so much so that when my mom comes home from work does not welcome me, but first runs to him and hugs him (I know it's sad I lost in love with a rabbit) ^ ^
Weekend coming up tomorrow we go to the FAF in 2013!
And what are your plans for the weekend have you, my dear?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz