sobota, 26 października 2013

Festiwal Aktorstwa Filmowego - Gala Finałowa

24-X- 2013r. w Teatrze Polskim we Wrocławiu odbyła się gala finałowa Festiwalu Aktorstwa Filmowego 2013 ! Zgodnie z zapowiedzią mam słownie kilka zdjęć,które chciałabym zaprezentować. Tym razem okazało się ,że zdjęcia to nic w porównaniu do przeżyć z jakimi wiązało się to wydarzenie.
I tak ( jak to zwykle bywa) było wiele + tej imprezy , ale i - niestety .
Atmosfera nadzwyczaj luźna i miła , ludzie pięknie ubrani , flesze, czerwony dywan , naprawdę byłam pozytywnie zaskoczona , minusem było zachowanie niektórych gwiazd , oraz totalna dezorganizacja jeżeli chodzi o miejsca siedzące na głównej sali .

Bardzo , ale to bardzo bardzo chciałabym podziękować mojej prawej ręce ,oraz przyjaciółce Aleksandrze Manowskiej za niesamowity reportaż z imprezy  ( niestety nie wkleję go ,gdyż po 5 godzinnej walce z video nie mam do tego sił) . Ola wspierała mnie duchowo kiedy to przy składaniu aparatu trzęsły mi się ręce; odwdzięczyć się mogłam zdjęciem z samym Bogusławem Lindą , którego Olka jest oddaną fanką . Niebawem w linkach udostępnię bloga Aleksandry ,do którego śledzenia serdecznie zapraszam .

Ale nie ma co - przechodzę do meritum sprawy , zapraszam na zdjęcia :



Elżbieta Słoboda  - bardzo jej dziękuję za miłe potraktowanie mojej osoby ! 

mistrz kina - Bogusław Linda 

To zdjęcie to mój zdecydowany faworyt - Jan Nowicki z Bogusławem Lindą czyli dwóch panów 
o wielkiej klasie . 

na tego pana musiałam bardzo długo polować :) - Arkadiusz Jakubik 


Robert Gonera  

skrzypek z Orkiestry Filharmonii Sudeckiej 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz