czwartek, 16 sierpnia 2012

La vita in Croazia















10 dni spędzonych w Makarskiej i Dubrowniku . To mi się podoba cały czas gorąco, miło , wesoło .
Zrobiłam dużo zdjęć,  na tyle dużo ,że zastanawiałam się które wybrać,w końcu zdecydowałam .
Dlaczego la vita in Croazia ? Bo przez ten czas rozmawiałam z wieloma ludźmi , robiłam zdjęcia dzieciom, osobom starszym , parom  itd . Ta podróż pokazała mi po raz kolejny jak wiele możemy nauczyć się od drugiego człowieka.
_________________________________________________________________________________

10 days spent in Makarska and Dubrovnik. I like that all the time hot, nice, fun.
I shoot a lot of pictures, so much, that I was wondering which one to choose, in the end I decided.
Why la vita in Croazia? Because by the time I talked with many people, I made pictures children, the elderly, couples etc. This trip showed me once again how much we can learn from other people.

Molto Grazie a Tutti !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz